Translate

четвъртък, 27 декември 2018 г.

СЛАДКИ ЛИНЗЕР


Тази година за подаръци реших да приготвя кутии със сладки. Всяка година ми става все по-трудно да избирам подаръци и реших, че ще е много по-хубаво, по-лично, по-мило и определено много по-вкусно... ако сама приготвя подаръците. Бях решила да приготвя доста кутии, в които да има не само сладки, а и малки бурканчета със желе от глог. Да изпипам всеки детайл в тях, да напиша лични послания и какво ли още не... нооо уви, както винаги времето не стигна. Утешавам се с мисълта, че вече имам ясна представа, готова идея и повече от 360 дни да осъществя плана си за следващата Коледа. Така де...недоволни нямаше! Всеки който получи от тези сладки ги хапна на мига, а за мен това беше най-големия подарък!
 Една от многото рецептите, с които реших да зарадвам любимите ми хора са тези топящи се в устата линзери. Със сигурност ще ги приготвя още милион пъти! А сега Ви пожелавам весели празници и Ви оставям да се насладите на тази вкусотия :)
P.S. Ако някой може да ме светне кое е вярното наименование на тези сладки ще съм му страшно задължена :) ЛинЗер или ЛинЦер? Това е въпроса!



Необходими продукти:

500 гр. брашно
300 гр. масло
200 гр. захар
5 жълтъка
1 п. ванилия
кората на 1/4 лимон
пудра захар за поръсване
сладко за намазване



Начин на приготвяне:

Пресяваме брашното, прибавяме смляната и пресята захар, маслото, жълтъците, лимоновата кора и ванилията. Замесваме меко тесто и го оставяме да почива 1 час. От тестото разточваме кора с дебелина 5 мм., изрязваме формички (като на половината с по-малка формичка  изрязваме "прозорче") и ги поставяме в предварително застлана с хартия за печене тава. Печем в загрята на 180 градуса фурна до готовност.  Поръсваме с пудра захар всички бисквитки, които са с изрязано малко "прозорче", а останалите намазваме със сладко (аз използвах желе от горски плодове), слепваме ги две по две и ги оставяме да попият от сладкото (поне 4 часа).



1 коментар:

  1. Прелестни! Аз също заложих на този тип подаръци, а за догодина, живи и здрави знам още кои сладки ще включа в тях:)

    ОтговорИзтриване