Translate

вторник, 15 октомври 2019 г.

Grand Chocolate Festival DeLUXE 2019 и бисквитките ми с ROYAL ICING


Този пост ще е малко по-различен от тези, които сте свикнали да виждате в блогът ми. Първия ,но надявам се един от много следващи такива. Днес рецепта няма да има, а  ще ви разкажа за едно шоколадово приключение, в което имах огромното удоволствие да се включа "GRAND CHOCOLATE FESTIVAL" и да покажа част от моите сладки изкушения.
 Винаги съм мечтала да посетя шоколадовото изложение, още от първото си издание преди четири години, но... и през ум не ми е минавало, че не само ще го посетя ами и ще имам удоволствието да съм част от него. Всяка година го пропусках заради работата си :( или се провеждаше, докато бях на рейс или ден, два преди да тръгна за рейс иииии си оставаше като блян! Успявах само да гледам включванията от "На Кафе" с Гала и да си казвам, как непременно следващата почивка ще отида! Нооо тази година определено ми е на късмет! Посетих го, бисквитките ми с royal icing бяха изложени ииии дори ме включиха в една от живите връзки в "На Кафе". 
Трябваше да пристигна в София в петък вечерта и в събота да съм на линия, ноооо нещата при мен винаги са на скорост. Както нищо не се случва и нещата са Ляяя и изведнъж БУМ! Всичко става на високи обороти. Галя ми се обади, че бисквитките трябва да са в София в петък сутринта, за да могат да ги включат малко по-рано в изложбата. Ееее, както четвъртък беше пълен с ангажименти се появи още един включващ 500 км. Ииии така имаше едно малко уточнение, че ще снимат бисквитките ми и може да ми зададат някой друг въпрос! Ле-леее ШОК и ПАНИКА, няма такъв ужас!
Голямммм сраммм, брах! и като знам, че  камерите никак не ме обичат! Светне ли бялата светлина от камерата и съм като елен пред фарове! Глътвам си граматиката и става страшно, нооо когато си обграден от готини хора, които те предразполагат (Благодаря ти Светле!:) май се получава.
 Абе не мога да Ви го опиша накрая колко бях щастлива! Срещнах се с толкова много и нови хора, малки и големи фенове на блога ми и се заредих с позитивни емоции за месец напред!
И като знам, как две седмици по-рано се тръшках на дивана, че есенните ми бисквитки не струват, не са перфектни иии като цяло кой би ги харесал?!
 Нооо явно този проблем отново си е бил мой! Вечната борба с перфекциониста в мен, защото именно тези бисквитки ми издействаха покана за  участие в шоколадовото изложеие. Организаторката на това събитие @Галя Крайчева ги забеляза и така започна двуседмичния бисквитен маратон за мен. Ето ги и бисквитките: Две от тях са рисувани с шоколад, а останалите са с Royal Icing.



 В това събитие бяха представени 400 вида шоколад от 30 шоколадови виртуоза, козметика с шоколад, сладки бижута, шоколадови скулптури, дрехи и картини от шоколад и още много, а за доброто ни настроение се грижеха момчетата и момичетата от Baileys! 
Участие в изложението взеха едни от най-известните шоколатиери и сладкари на България: Pastry Academy,   Mladman Cakes , Сладкишница Гаврош,Dark and Milk и още много други.
Това бяха два дни изпълнени с много положителни емоции  и страхотната възможност да съм рамо до рамо с гигантите в сладкарството! 
Благодаря на @Галя Крайчева за доверието и дадената ми възможност и на страхотната ми половинка за търпението, подкрепата ииии уникалните кадри!
П.П. Имам си най-якия личен фотограф! Драго ми е Драго! Не го давам, ноооо като фотограф може!







1 коментар: