Translate

вторник, 1 ноември 2016 г.

COCA-COLA МЪФИНИ

Смея да твърдя, че съм един от най-големите фенове на Coca-Cola! За мен колата е като кафето, необходимата ободрителна напитка за събуждане сутрин или по скоро едно от малкото неща, което умирява сутрешните ми кривонделчета.
Дори от доста време мислех да започна постове от типа "пътеводителят на един Колохолик" хахха или нещо от сорта, защото това е първото нещо, което си купувам когато съм в друга страна и мога да разказвам на дълго и широко къде е по-добра и къде да я пропуснете:) И така  и започна  шегата, че имам акции в Coca-Cola. 
... Но за любовта ми към колата ще Ви разказвам друг път! Този пост е за един бих казала успешен експеримент, който се превърна в идеалното допълнение към вкусната газирана напитка:) Надявам се да Ви хареса, а аз ще изпробвам още доста рецепти с Coca-Cola :)
 
Необходими продукти:
 за около 30 бр.

 за мъфините:
1 1/2 ч.ч. брашно
1 ч.ч. захар
1/2  ч.ч. масло
2 с.л. какао
1/2 ч.ч. Cherry Coca-Cola
1/4 ч.ч. заквасена сметана
1 яйце
1/2 ч.л. сода за хляб
за глазурата:
1 ч.ч. Cherry Coca-Cola
2 с.л. кафява захар
1 с.л. масло
коктейлни черешки
захарни пръчици


Начин на приготвяне:

мъфините:В купа смесваме захарта, брашното, содата за хляб и ги оставяме на една страна. На котлона слагаме да заврят маслото, какаото и колата. В това време разбиваме добре сметаната и яйцето, отнемаме от котлона вече заврялата смес и на тънка струйка  при непрекъснато бъркане  прибавяме разбитите яйца. Смесваме течните и сухите съставки, и ги разбъркваме добре  до получаване на хомогенна смес, която разпределяме във формички за мъфини (пълним на около 3/4) и печем в загрята на 180 градуса фурна до готовност.
глазурата:На котлона слагаме колата, маслото и захарта и варим, докато сместа се сгъсти(около 10-15 мин.). Заливаме вече изстиналите мъфини и украсяваме с черешка и захарни пръчици.


Няма коментари:

Публикуване на коментар