Страници

събота, 10 декември 2011 г.

ОФИЦЕРСКИ ПРЪСТИ


 Това е една  много вкусна  рецепта от тефтера на прабаба  ми, но защо се казва ОФИЦЕРСКИ ПРЪСТИ не знам, а и никои не можа да ми обясни...


 Необходими продукти:

1 ч.ч. олио
1 ч.ч. бяло вино
брашно колкото поеме тестото
пудра захар за овалване
2 кутии локум нарязан на лентички
1/4 ч.л. хл. сода


Начин на приготвяне:

В една купа смесваме олиото, виното, хл. сода и добавяме брашно за не много твърдо тесто. Омесеното тесто разделяме на  четири топки и оставяме да почива 5-10 мин..От всяка топка разточваме кора с 2-3 мм. дебелина.Нарязваме на правоъгълници 4 на 6 см., поставяме лентичка локум и навиваме на  пуричка. Готовите пурички печем на 200 градуса до златисто.Още топли овалваме в пудра захар.

2 коментара:

  1. Привет и от мен!
    Тези сладки съм ги правила преди доста години и много си ги харесвам.И твоите изглеждат толкова вкусни...
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Хей, доста ме заинтригува с това заглавие!:) Интересни Коледни сладки.
    И аз се чудех защо са кръстени така?! Предполагам, защото приличат на пръстчета, а пък нали в някой страни си имат Коледни офицери войничета за Коледната елха, та предполагам има някаква символика. Чудесна седмица от мен!

    ОтговорИзтриване