Translate

вторник, 19 декември 2017 г.

КОЛЕДНИ СЛАДКИ: Вариант 1 ШОКОЛАДОВИ бисквитки с Royal Icing

Най- страхотното време от годината е! За съжаление сняг няма... ама то пълно щастие няма, така чее....Абе пак си остава най-страхотното време от годината! КО- КО- КОЛЕДАААА!
И така на първо място в списъка ми с задачи е да приготвя сладки и да ги украся с Royal Icing. Изгледах доста клипчета, надъхах сее ха-ха ама странно защо си помислих, че от първия път ще ми станат като на майстор сладкар. Но всичко е точно, защото... не снощи кекс не съм правила, бисквитки пекох ама е точно защото иде Коледа. Така де доста се позабавлявах докато украсявах бисквитките. Беше си направо идилично: Камината бумти (температурата като на тропика), коледно филмче ( естествено "Сам в къщи", че как без него), аромат на както му казвам аз Коледа или микса ми от подправки ( канела, индийско орехче, карамфил, джинджифил и още нещо) и разбира се лампички. Вкъщи всяка Коледа светва така сякаш е Лас Вегас. Всяко малко магазинче за осветление би ми завидяло ако влезе у дома. Абе с две думи украсявам като за последно, с лампичките направо се оливам ... ама и как няма като празнувам Коледа през година. Мотото ми е: "Да има, а щом е Коледа да има ДВОЙНО".
Така де реших да открия бисквитния сезон със шоколадови сладки Дядо Коледа.


Необходими продукти:

60 мл. мед
1ч.ч. захар
1 ч.л. бакпулвер
2 ч.ч. брашно
1/2 ч.ч. какао
5 с.л. мляко
3 с.л. олио
1 яйце
1/4 ч.л. индийско орехче
1/8 ч.л. черен пипер
1/8 ч.л. канела
1/4 ч.л. бахар


Начин на приготвяне:

Разбиваме яйцето, млякото, олиото, меда и захарта до хомогенна смес. Смесваме сухите съставки (брашното,какаото,бакпулвера и подправките) и ги пресяваме. Замесваме меко тесто и го оставяме да почива 30 мин. в хладилника. Разточваме кора с дебелина 5 мм., като е добре да точим върху силиконова подложка за да не набрашняваме излишно кората. Изрязваме с помоща на резец формичките и печем в загрята на 180 градуса фурна за 10- 15 мин. Готовите сладки украсяваме с Royal Icing или слепваме със сладко.






1 коментар: