Translate

сряда, 13 юни 2018 г.

ФРЕШ ОТ БОДЛИВА КРУША или КАКТУСОВА СМОКИНЯ


Това е може би един от най-странните плодове, които съм опитвала. Да си призная честно като го опитах, първото нещо което ми дойде беше "БЛАХ" (леко лигав и с много,  и малки семчици) на втората глътка" ММмм"(странно е, но става) и накрая "Ле- ле, вкусно е" (толкова е странно, че чак ми харесва). Та мога да кажа, че съм със смесени чувства към него, но въпреки това Ви препоръчвам да го опитате. За фреша предпочетох да го смеся с нещо познато за малко повече свежест и киселинка, и прибавих  грейпфрут....А сега, малко повече за плода: Това е вид южно американски кактос, който е много известен в Мексико ( пътуване, за което ще разкажа много скоро), дори го има и на флага им. Там използват бодливата круша в много ястия, както в супи, такос, така и в десерти. Изключително полезен е и е богат на витамин С, калции и магнезий. Но Ви предупреждавам, внимавайте много с бодливата кора! Препоръчвам ви да използвате ръкавици и да го обелите внимателно с остър нож. Накрая ще получите сочен жълт, оранжев или червен сладък плод ( при мен бяха два жълти и два червени), вкусът на който трудно можете да сравните с някой друг.
...А ако искате да блеснете на плажното парти към този фреш добавете малко захарен сироп и текила на вкус и получавате един страхотен коктейл 😉 😎
Необходими продукти:

4 броя бодлива круша
1 брой розов грейпфрут
100 мл. вода


Начин на приготвяне:

В блендера изсипваме почистените и нарязани на ситно бодливи круши, добавяме изстискания сок от 1 грейпфрут и водата. Блендираме, по желание прецеждаме (аз оставих пулпа) и сервираме добре охладен.


Няма коментари:

Публикуване на коментар