Translate

събота, 1 октомври 2022 г.

Бисквити с фъстъчен крем "НАВОНА"

   Помните ли топящите се в устата, маслени бисквитки слепени с фъстъчен крем от едно време. Когато бях малка "Навона" ми бяха любимите бисквитки, но днес не бих казала, че съм им фен. Дори не бих посегнала към тях на рафта в магазина, ако ги видя! Просто не са същите, но това си е лично мое мнение!
   Иии... тъй като най после реших да изтръскам блога от прахта, да се размърдам малко, да си дам малко зор и да започна отново да работя върху него. Не че съм си дала почивка от готвенето, ГОТВЯ и то постоянно, дори съм събрала един куп рецепти за показване, но все нещо ме спираше да ги споделя. Като цяло липса на вдъхновение за писане! 
   Така де... Реших първата споделена рецепта да е за любимите от детството ми бисквитки, но такива каквито ги помня. Хрупкава, но едновременно с това топяща се в устата бисквитка с вкусен фъстъчен крем. Вкусотия!





Необходими продукти:
за 20 бр. слепени бисквитки


за бисквитката:
2 яйца
100 гр. захар
30 гр. мед
150 гр. разтопено масло
480 гр. брашно
15 гр. бакпулвер
1 жълтък за намазване

за крема:
200 гр. фъстъчено масло
30 гр. масло
90 гр. пудра захар






Начин на приготвяне:

Разбиваме яйцата, захарта и меда на крем. Прибавяме разтопеното масло и разбъркваме добре. Пресяваме брашното и го добавяме към сместа заедно с бакпулвера. Замесваме меко тесто, върху хартия за печене разточваме тестото на кора с дебелина 5 мм. Замразяваме кората за 30 мин., след което изрязваме бисквитки с диаметър  6см., намазваме ги с жълтък и ги връщаме обратно във фризера за 5 мин. Намазваме ги отново с жълтък и с помощта на вилица правим украса върху всяка една бисквитка. Печем в загрята на 180 градуса фурна за 10 мин. или до златист загар.
Докато бисквитките изстинат напълно, приготвяме крема.
В купа смесваме двата вида масло и пудрата захар. Разбъркваме всичко добре до получаването на гладък крем, след което го прехвърляме в пош. Шприцоваме крем върху една от бисквитките и слепваме. Готовите бисквитки оставяме да престоят 2-3 ч. за да се стегне крема. 








Няма коментари:

Публикуване на коментар