Translate

сряда, 31 октомври 2012 г.

БЯЛО СЛАДКО


Носталгията по отминалото лято и страхотния летен следобед в ЕТЪРА, ме накара да приготвя бяло сладко и да подсладя дъждовия есенен ден:)


Необходими продукти:

3ч.ч чаши захар
1ч.ч. вода
3с.л. глюкоза (аз използвах глюкоза АЛЕКС от щанда за диабетици)


Начин на приготвяне:

В касерола  слагаме захарта и водата да заврат и варим до като получим гъст захарен сироп  (проверяваме готовността му като капваме капка от сиропа върху студена чиния, когато е готов тя не трябва да се разтича). Към готовия сироп прибавяме глюкозата и го оставяме да по изстине до около 40 градуса. Изстиналия сироп разбиваме с миксер, докато побелее и получим нужната консистенция (около15-20 мин). Готовото сладко поднасяме с чаша студена вода и ароматно турско кафе.:)
                                                                                                                         Да Ви е сладко;)


7 коментара:

  1. Не съм правила бяло сладко, дълго време ли се вари?! Етъра ми е любим, прекрасни снимки си направила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Около 30 мин., зависи от силата на котлона.Радвам се, че ти харесват снимките:)

      Изтриване
  2. Майка ми правеше бяло сладко от дюли.Е жалко че не се интересувах как се прави.И сега ми липсва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Заинтригувахте ме с това бяло сладко от дюли :)Само аромат на дюли ли имаше или? Ако помните ще е супрер... Ще се поразровя из старите тефтери и туко виж сме сглобили подобно на това на майка ви сладко:) Поздрави

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Здравейте! Аз винаги слагам. Пробвала съм и без, но когато разбиете захарта до побеляване кристализира и се получват бучки, за това препоръчвам да не пропускате глюкозата.

      Изтриване
  4. Здравейте от къде мога да си закупя с опция изпращане по куриер

    ОтговорИзтриване