Translate

сряда, 8 януари 2020 г.

УПИ ПАЙ ЧЕРВЕНО КАДИФЕ (Red Velvet Whoopie Pies)

Преди няколко месеца споделих с вас две уникално вкусни рецепти за УПИ ПАЙ:  КАРАМЕЛЕНИ УПИ ПАЙ ( Caramel Whoopie pie) и БАНАНОВИ УПИ ПАЙ (Banana Whoopie Pies)Тааа...време е за нова рецепта и нова вкусотийка.

Упи пайчетата се превърнаха в любимите ми сладки и не само на мен, а и на всички у дома! Не са бисквитки, не са и кексчета...Те са нещо различно! Те са... златната среда! Перфектната компания за кафе, чай, газирана напитка...Перфектната сладка за всичко и всеки! 
Ииии, ДА с този си червен цвят са идеални за предстоящия Св. Валентин, само ги шприцовайте във формата на сърце и ще саа... Топ подарък за любимите Ви хора!



Необходими продукти:
за 26 бр. (или 52 бр. половинки)

за сладките:
2 ч.ч. брашно + 1 с.л.
1 с.л. какао
1 ч.л. бакпулвер
1/2 ч.л. сода за хляб
1/8 ч.л. сол
7 с.л. масло
1/2 ч.ч.захар
1/2 ч.ч. кафява захар
1 яйце
1 пакетче ванилова захар
1 ч.ч. айрян
червена  сладкарска боя
за крема:
150 гр. маскарпоне
80 гр. пудра захар

сладко от ягоди





Начин на приготвяне:

В купа смесваме сухите съставки: брашното, бакпулвера, солта и какаото. Изсипваме ваниловата захар, сладкарската боя (колкото по червен цвят искаме, толкова повече боя е необходима) и содата за хляб в айряна, разбъркваме и ги оставяме на една страна. Разбиваме с миксер на крем маслото и двата вида захар (около 2-3 мин.), намаляме скоростта на миксера, прибавяме яйцето и разбиваме за още 2 мин. Към добре хомогенизираната смес прибавяме сухите съставки на 3 пъти и айряна на 2 пъти. Готовата смес прехвърляме в пош и шприцоваме сладките с диаметър 5 см. или във формата на сърце (добре е предварително да си нарисуваме шаблон, който да спазваме) върху силиконови килимчета или хартия за печене.


Печем в загрята на 180 градуса фурна за 8-10 мин. Готовите сладки оставяме да се охладят напълно(около 20 мин.), след което ги комбинираме две по две. Приготвяме крема. Разбиваме с помощта на тел маскарпонето на пухкав крем, прибавяме пудрата захар и разбъркваме докато всичко се смеси добре. Готовия крем прехвърляме в пош. Шприцоваме от крема върху едната половинка от сладката, в средата слагаме малко сладко от ягоди и слепваме с другата половинка от сладката.


9 коментара:

  1. Харесаха ми идеята за тези сладки и реших и аз да опитам. За съжаление ми се разтекоха и изобщо не се надуха. Имали ли сте такъв проблем, къде съм сбъркала?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! До сега не ми се е случвало. Ако обърнете внимание на снимките със сместа тя е много гъста, кремообразна и задържа формата си. Така ли се получи сместа ви? За айряна използвам пълномаслено кисело мляко и се получава гъст айрян при пропорция 1:1.Възможно е, също да трябва да регулирате количвството на брашното. Друг момент е печенето, ако фурната ви "лъже" с градусите т.е. 180 градуса не са точно 180, а по- малко наистина е възможно да не запазят формата си. Надявам се да съм била полезна, ако има нещо тук съм да помагам!

      Изтриване
  2. На мен също ми се разтекоха..пълен провал, а сместа ми беше също толкова гъста, както вашата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Амиии... Много неща може да сте объркала! Без да ги видя няма как да знам, тааа имате фейсбука на страничката. Спокойно можете да качите снимки и да обсъдим, защо не се получават!Отделно колко се разливат? Спазвате ли технологията? Бавно ли шприцовате, спазвате ли диаметър...много неща са!

      Изтриване
    2. На мен ми се получиха! Надуха се и не се разтекоха!
      Важен момент е фурната да е загрята, за да почнат веднага да се пекат, иначе маслото се разтапя и те се разтичат!

      Изтриване
  3. Здравейте 😀
    Чаените чаши за брашното 200 гр. ли са или 250?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте :) Мерителната чаша, която използвам е с вместимост 250 мл.

      Изтриване
  4. Здравейте
    Можете ли да ме ориентирате 7 с.л масло горе-долу какъв грамаж са.
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте😉 1 с.л. масло е приблизително 20 гр., но зависи от лъжицата.
      Тааа, да използвате около 140 гр. масло

      Изтриване