Translate

петък, 17 януари 2020 г.

НЮ ЙОРК СЛАДКИ С Шоколадов чипс и орехи / New York Style Chocolate Chip Cookies

Каналът на Джема в YouTube /// CupcakeJemma /// е един от най-любимите ми! Тя е страхотна! Всички рецепти, които съм опитвала от нейните и на екипът и винаги се получават:) До сега не съм споделяла с вас рецептите, които съм пробвала от нейните, нооо дойде и този момент. 
Преди...може би седмица тръгнахме на обиколка иии винаги трябва да има нещо за похапване за изпът. Не се чудих дълго време какво да приготвя, защото вече им бях метнала око, само търсех повод да ги пробвам (не че ми е нужен, ама...друго си е да има). 
Естествено няма да съм аз, ако не променя нещо...но Ви гарантирам, че сладките са уникално вкусни! Таа в този и следващия пост ще Ви покажа двете рецепти за сладки :), които промених и приготвих за вкусна закуска. Все пак, ако искате 100% оригиналната рецепта ще намерите линка към канала и  по-горе (само кликнете върху името). 

В оригинал сладките са по 120 гр., но аз реших да заложа на малко по-малки (по-лесно се съхраняват в кутия за изпът). Много е важно да не разбивате маслото и захарта на крем, а само леко да ги разбъркате, колкото да се образуват маслени трохи. Шоколадовите дражета може да замените с нарязан на кубчета шоколад. Друг момент е, че трябва да използвате двата вида брашно! Не няма да се получи същия ефект  само с обикновено и не, ако добавите в обикновеното брашно само бакпулвер също няма да се получи! Сладкарското брашно е с друго съдържание на глутен от там и нуждата от използването му. Аз използвам брашната на "Топаз Мел" (не е спонсорирана реклама, просто съм най-доволна от тях и за това споделям).





Необходими продукти:
за 12 бр х 64 гр.

115 гр. студено масло
80 гр. бяла захар
80 гр. светла кафява захар
50 гр. орехи
200 гр. бял шоколадов чипс
150 гр. сладкарско брашно
100 гр. брашно
1/8 ч.л. сол
1/4 ч.л. сода за хляб
1 ч.л. бакпулвер
1 яйце "L"










Начин на приготвяне:

Запичаме орехите, почистваме ги от кожата с помощта на кърпа и ги оставяме на една страна. Нарязваме на кубчета студеното масло и го разбиваме с миксера за 1 мин.(леко да омекне), прибавяме двата вида захар и разбиваме за още 1-2 мин (колкото да се смесят, но не и да се получи крем). Към готовите маслени трохи прибавяме всички сухи съставки: нарязаните на едро орехи, шоколадовия чипс, двата вида брашно, солта, содата за хляб  и бакпулвера. Разбъркваме всичко с миксера или на ръка до получаването на трохи,
след което прибавяме  леко разбитото яйце и замесваме тесто.
Разделяме го на 12 еднакви  топки, слагаме ги в тавичка и ги прехвърляме във фризера за 1 час.
 Загряваме фурната на 180 градуса заедно с тавата, в която ще печем сладките. Замръзналите сладки прехвърляме върху горещата тава и печем 15-16 мин.


Няма коментари:

Публикуване на коментар