Translate

понеделник, 19 декември 2011 г.

ЯБЪЛКОВ СЛАДКИШ С ГРИС



Да си призная, докато мама ми обясняваше  рецептата я гледах доста странно... "Как без никаква течност!?", "Ама как този грис ще се напои?"и това бяха само част от въпросите, които изникваха в главата ми.... и това само, докато ми го обясняваше, а докато го приготвях нямах хич вяра, че ще се получи изобщо нещо. Нищо, че като малка съм го хапвала хиляди пъти...нооо не само, че се получи, ами се и превърна в един от любимите ми бързи сладкиши. 

Необходими продукти:

1 ч.ч. брашно
1 ч.ч. грис
1 ч.ч. захар
1 пакетче бакпулвер
1 кг. ябълки
1 ч.л. канела


Начин на приготвяне:

Смесваме сухите съставки и настъргваме ябълките на едро, след което в  намазана тавичка с диаметър 25-30 см.започваме да редуваме пластовете от сухи съставки и ябълка. Наръсваме равномерно 1 ч.ч. от сухите съставки, след това  1/3 от настърганите ябълки, като от поседния слой сухи съставки си заделяме 2 с.л. с които ще поръсим последния слой ябълки. Печем в загрята на 180 градуса фурна около 45 мин.




2 коментара:

  1. Този грис леко ме притеснява, макар да изглежда страхотно сладкишчето;-) Почти ме убеди да пробвам, въпреки предубеждението си към него;-)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Опитай и ако не ти хареса... насреща съм да помогна с хапването му;):)И аз не си падам по гриса, но този сладкиш не си представям без него!:)

    ОтговорИзтриване