Translate

неделя, 20 ноември 2011 г.

СЛАДКИШ С ЯБЪЛКИ

 

 Това е любимият ми ябълков сладкиш!... А и първия от много десерти, които искам да споделя с Вас :) Надявам се да му се насладите ;)



Необходими продукти:

2 средно големи ябълки
1 ч.ч. захар
2 с. л. мед
1ч.ч. вода
1/2 ч.ч. олио
1 ч.л. хл.сода
1 ч.ч. орехи
1 ч.л. канела
3 ч.ч. брашно
3 с.л. какао
пудра захар за поръсване


Начин на приготвяне:

Меда се размива с водата.Ябълките се настъргват.Всички продукти се смесват в купа и се разбъркват добре,  докато се получи хомогенна смес.Сместа се изсипва в предварително намазана и набрашнена тава.Пече се в загрята на 200 градуса фурна.След изпичане се поръсва с пудрата захар.

Забележка:Ябълките могат да се заменят с две чаши настъргана тиква или една чаена чаша сладко, мармалад или конфитюр по желание.


2 коментара:

  1. Много добре изглежда сладкиша, а ми се струва, че е много вкусен, Но най-много ме плени тази декорация с ябълките:). Може би тук е момента и за една награда, приятелство от мен: http://mycandykitchen.blogspot.com/2011/10/friendship-awards.html. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. За мен това е най-ценната награда ПРИЯТЕЛСТВОТО! Благодаря ти много!

    ОтговорИзтриване