Translate

понеделник, 7 ноември 2016 г.

PUMPKIN SPICE LATE

Рецептата ми за един страхотен есенен ден включва: хубаво време, разходка в гората, любим човек и нещо вкусно и топло за пиене! За мен няма по-добър начин за прекарване на последните дни на сушата от това те да включват тези съставки:) 
И за да е пълно щастието по пътя към гората в едно поле се жълтееха любимите ми слънчогледи...и нямаше как да не ги включа във фотосесията:) 
...Но да премина към същината или иначе казано как се захванах с тиквеното лате!
 Преди известно време посетих София, а там Starbuks  и опитах  прословутото им Pumpkin Spice Late... и да си призная беше любов от първа глътка, ноо както винаги, ако не изкритикувам нещо то няма да съм аз:)... а това беше ,че Starbuks във Варна няма и следователно аз ще трябва да се разделя с тиквената напитка. И така когато се прибрах запретнах ръкави или по скоро заседнах с таблета и изчетох и изгледах какво ли не за тази напитка. Рецепти и варианти много, къде с, къде без тиква... но аз съм и фен, така че нямаше начин да я пропусна. И така сред есенните багри на гората се сгряхме с тиквеното лате:)


Необходими продукти:

2 ч.ч. мляко
2 с.л. пюре от тиква
2 ч.л. кафява захар
2 с.л. кленов сироп
1/2 ч.л. подправка за тиква + за поръсване
1/2 ч.ч. кафе ( еспресо или шварц)


Начин на приготвяне:

На котлона слагаме  1 1/2 ч.ч. от млякото, кафявата захар, кленовия сироп, тиквеното пюре и подправката за тиква да заврат. Разбъркваме ги добре отнемаме ги от котлона, прибавяме кафето и разливаме в две чаши. Останалото ни мляко разбиваме на пяна (с помощта на френска преса или миксер за фрапе) и допълваме чашите, поръсваме с подправка за тиква и сервираме горещо.




Няма коментари:

Публикуване на коментар